Meggyőződésem, hogy legtöbben jobboldali érzelműnek születünk. Mégis, én egész fiatalon, 10-12 éves koromban eljátszottam már a baloldali gondolatokkal. Bár éreztem, hogy a baloldal kicsit ügyetlenebb, kicsit esetlenebb, akkoriban mégis izgatóan hatott rám a baloldali gondolat. Számomra akkor a baloldaliság az újszerűséget jelentette, és a maga ügyetlenségében volt benne valami különös, furcsa egzotikum is. Én csak úgy hívtam magamban: "az idegen". Akkoriban azt hiszem még szociálisan gondolkodtam, még ha mindvégig tudtam is: ez csupán illúzió.

Ma már nem így gondolkodom. Meggyőződéses jobboldali vagyok, a kíméletlen  határozottság, a pontosság, az eredmények érdekelnek. Már nem táplálok ábrándokat a gyenge, ügyetlen baloldallal kapcsolatban, ha gyors, határozott, kiszámítható eredményekre vagyok kiváncsi, csakis a férfias, kíméletlen jobboldalra hagyatkozom, amely megbízhatóan, rutinosan és szakszerűen végzi el a feladatát.

 
Egy időben sokszor meginongtam jobb és baloldal között, de azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül az országban. Azonban sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb vagyok, amióta az ügyetlen kísérletezések után kizárólag jobb kézre váltottam. Nem csodálom, hogy az ország döntő többsége végül a jobb oldalra szavazott. Hiszen akiknek elegük van a félmegoldásokból, akik gyors és kielégítő eredményeket akarnak látni, azok mind pontosan tudják miről beszélek!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolcslazado.blog.hu/api/trackback/id/tr552404245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2010.10.29. 08:27:59

Valószínűleg Hitler is így gondolkodott, amikor kitalálta a "Végső megoldás"-t.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.06. 23:36:01

Értelme is van ennek a postnak, vagy csak én vagyok hülye?

Fekete Sámuel 2012.01.09. 23:41:56

Te zsidó vagy. Egy buta zsidó gyerek.

A "bölcs", aki kinevezte magát bölcsnek...
süti beállítások módosítása